.:BroozDownload:.

کتاب موبایل زندگینامه لیونل مسی - فرمت جاوا

بیوگرافی لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا و بهترین بازیکن جهان در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ که با اف بوک ۲٫۶ تهیه شده است . این کتاب با فرمت جاوا که اکنون می توانید از سایت بروزدانلود دریافت کنید.

 



ادامه مطلب

از نرم افزار Swish Max میتوان همانند برنامه Flash جهت ساختن انیمیشن یا فیلم های آموزشی و حتی بازی و … استفاده کرد که برنامه های تولید شده را میتوان با پسوند swi یا swf یا htm و یا exe ذخیره کرد.

هنگام اجرای این نرم افزار مجموعه ای از صفحات (Panel) را می توان مشاهده کرد که هر کدام نمای متفاوتی از فیلم ایجاد شده را نمایش میدهند. این Panel را می توان در قسمت panel از نوار منو، مشاهده کرد و در صورت نیاز حذف یا اضافه نمود و همینطور نوار ابزارهایی ( Toolbars) که در صفحه هستند را میتوان به طور دلخواه و از مسیر View>Toolbars تنظیم و یا حذف و اضافه کرد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 11 تير 1390برچسب:آموزش سویش مکس, دانلود آشنايي با محيط نرم افزار Swish MAX, دانلود آشنایی با نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش PDF ‌فارسی نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش برنامه نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش تصویری نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش فارسي نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش نرم افزار Swish MAX, دانلود اي بوك فارسي نرم افزار Swish MAX, دانلود اي بوك نرم افزار Swish MAX, دانلود ايبوك اموزشي نرم افزار Swish MAX, دانلود ايبوك فارسي نرم افزار Swish MAX, دانلود ايبوك نرم افزار Swish MAX, دانلود تكنيكهاي نرم افزار Swish MAX, دانلود راهنمای کار با نرم افزار Swish MAX, دانلود كار با نرم افزار Swish MAX, دانلود كاربرد نرم افزار Swish MAX, دانلود كتاب آموزش نرم افزار Swish MAX, دانلود كتاب فارسي نرم افزار Swish MAX, دانلود محيط نرم افزار Swish MAX, دانلود نحوه استفاده از نرم افزار Swish MAX, دانلود کارکرد نرم افزار Swish MAX, دانلود کتاب آموزش نرم افزار Swish MAX, کتاب آموزش نرم افزار سوییش مکس, توسط رامین کمالی

در این کتاب مجموعه داستانهای مثنوی معنوی به نثر روان آورده شده است. پادشاه و کنیزک ؛ طوطی و بقال ؛ طوطی و بازرگان؛شیر بی‌سر و دم ؛ کشتی‌رانی مگس که اکنون میتوانید از سایت  بروز دانلود دریافت نمایید.

 

 



ادامه مطلب

WordPress Theme Design

وردپرس یکی از قوی ترین سیستم های مدیریت محتوا در حال حاضر می باشد که بسیاری از سایت های قدرتمند در زمینه های مختلف آن را برای راه اندازی سایت خود انتخاب نموده اند . یکی از ویژگی های بی نظیر این CMS آسان بودن طراحی قالب آن نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا نظیر مووبل تایپ می باشد و با داشتن اندک دانشی در زمینه طرای وب می توانید قالب مورد نظرتان را بسازید . WordPress Theme Design نام کتابی است که در آن تمامی نکات ریز و درشت طراحی قالب وردپرس توضیح داده شده است و با مطالعه آن می توانید طراحی قالب دلخواهتان را آسان تر و البته سفارشی تر کنید . این کتاب در ۲۲۴ صفحه ، به صورت رنگی و به زبان انگلیسی نوشته شده است .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

تایپو گرافی یکی از گونه های بسیار جذاب در طراحی محسوب می شود که در آن از متن و نوشته برای طراحی اشکال مختلف به کار می رود . اگر در ذهن خود رویای ساخت یک تایپو گرافی را می پرورانید پیشنهاد می کنیم تا کتاب آموزشی تایپو گرافی به وسیله فتوشاپ را مطالعه کنید . در این آموزش که به صورت کاملا تصویری و به زبان فارسی تهیه شده است می توانید مراحل ساخت یک تایپو گرافی حرفه ای را با کم ترین زحمت ممکن فرا بگیرید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :